Olen avannut blogissa aiemmin ostajapersoona-ajattelua markkinoinnin apuna. Hyvä työkalu ostajapersoonan rakentamiseen on Adele Revellan kehittämä viiden ostamisen kehän teoria. Sen avulla voidaan pureutua potentiaalisen asiakkaan motiiveihin ostoprosessin aikana, ja muodostaa niiden pohjalta ostajapersoona, jolle sisältöä kohdennetaan. Tätä työkalua voidaan käyttää myös työnhakijapersoonan rakentamiseen, jolloin yrityksen markkinoinnissa voidaan korostaa työnhakijalle merkityksellisiä asioita.
Hanna Prami Marketing Strategist +358 50 919 5385 hanna@prami.fi
Prami Growth Agency Konepajankuja 1 Helsinki Uusimaa 00510
You have received this email because we believe that within your profession, you could be interested in the services and products that Prami Growth Agency (Prami Advertising Oy) has to offer or you have subscribed to our Prami Growth Agency Blog Subscription. If you no longer wish to receive email communications from us, please or update your email preferences to choose the types of emails you receive. For more information, please refer to our Privacy Policy. Unsubscribe from all future emails