Not rendering correctly? View this email as a web page here.
Prami Growth Agency

Uutta blogissa

Uutta blogissa

Persoonatyöstä apua rekrytointiin

Kirjoittanut Kati Perälä, 20.8.2019 11:50

Olen avannut blogissa aiemmin ostajapersoona-ajattelua markkinoinnin apuna. Hyvä työkalu ostajapersoonan rakentamiseen on Adele Revellan kehittämä viiden ostamisen kehän teoria. Sen avulla voidaan pureutua potentiaalisen asiakkaan motiiveihin ostoprosessin aikana, ja muodostaa niiden pohjalta ostajapersoona, jolle sisältöä kohdennetaan. Tätä työkalua voidaan käyttää myös työnhakijapersoonan rakentamiseen, jolloin yrityksen markkinoinnissa voidaan korostaa työnhakijalle merkityksellisiä asioita.

Lue lisää »

Hanna Prami

Hanna Prami
Marketing Strategist
+358 50 919 5385
hanna@prami.fi